Saturday, August 29, 2009

بنك الطعام المصري (رمضان الخير) شارك بالتقدر عليه

انا كلمت احمد (المسؤل عن الموضوع) وقالي لو عملنا مجموعه من 17 واحد او اكتر هيطلعنا بأتوبيس من المكان الي نختاره ويرجعنا برده للمكان الي نختاره هو عاوزنا من الساعه 8 لحد الساعه 2.5 بليل هنتسحر مع بعض انا جربت الموضوع ده يا جدعان والله بيبقى جميل ايه رأيكوا انا شايف ان الموضوع في أيدينا و ممكن نعمله خصوصا ان كلنا فاضين بعد الفطار انا قولتله هكلم الناس هنا و في الشركه و على يوم الاحد بليل هرد عليه (التوزيع كل يوم غاليا و التبرع معاه وبيديلك وصل) فالي مستعد يقولي ربنا يكرمك :) طبعا انا بتكلم عن الولاد اما البنات او الي فاضي الصبح ممكن من الساعه 9.5 الصبح لحد قبل الفطار والتجمع بيبقى عند نادي السكه

ابعتلي على ramymahrous@gmail.com لو عاوز تيجي على معاد بليل وقول هتبقى فاضي امتى. ربنا يجزيكوا خير :)

بتتفرج على التليفزيون؟

بتشوف اعلان عن ناس عملت السنة اللي فاتت نص مليون شنطة .. اتوزعت على جميع انحاء الجمهورية !!

كانت فكرة بتخدم عدد ضئيل من الافراد

ولكن تفرغ لها مجموعة من المتخصصين عشان يخرجوها بالصورة الرائعة

عملوا لها خطة مدروسة صح.. وعشان كده بيعرفوا يوصلوها للناس الصح

"بنك الطعام المصري"

مشروع بنسمع عنه كلنا دلوقتي وبنشوف انجازته في كل مكان..

الناس دي السنة دي عايزين يحققوا ارقام اعلى ويوصلوا لناس اكتر

محتاجين "شباب وبنات" متطوعين يساعدوهم في تعبئة شنط رمضان

لو عندك وقت.. وتقدر تتبرع بيه

متبلخش عليهم.. بجد محتاجينك.. وبجد وجودك هيفرق معاهم

"ولو يوم واحد"

لمزيد من الاستفسار

برجاء الاتصال بـ أ. أحمد مسؤول فريق متطوعي بنك الطعام المصري

0120800159

لمزيد من المعلومات عن بنك الطعام المصري.. برجاء زيارة الرابط التالي

http://www.egyptianfoodbank.com

0 comments: