Monday, September 24, 2007

خالد و والواد المتشرد و حسام وانجلترا

يا هلا يا هلا بيكوا
النهارده ان شاء الله هحكي حلم حلمته النهارده من وسط خمستاشر عشرين حلم بحلم بيهم كل يوم
المهم الي حصل انا وخالد عيسوي ذالك الشخص الذي من قسم نظم حلمت اننا ماشين في منطقه كده واذ فجأه طلع علينا اتنين متشردين انا عارف وش واحد منهم من الاعداديه كنت بشوفو من ساعه ما كنت في اعدادي وكنت مش بحب انظرله لحسن يفتكر اني بجر شكله فايضربني انتوا عارفين نظرتي التي تستنم عن مدى قوتي المهم لقيتوه بيقولنا انت ياد منك لوه انا عاوز ال 700 فيلم بتوعي المهم انا سمعت خالد بيقول يا سيدي الفاضل انا . قبل ما يكملها خالد راح واخد بكس في وشه والواد المتشرد ده مسك خالد يضرب فيه و انا اقعد اقنع الواد ده ان احنا ملناش علاقه بالكلام الي بيقوله
المهم انا مش عارف الحلم ده كان ليه علاقه بالحلم ده ولا لا (كل ده في نفس اليوم) انا حلمت ان انا والدفعه عاوزين نفطر بره المهم انا تقريبا تقريبا روحت متأخر الفطار كان على حاجه على النيل والراجل مرداش يدخلني وكان رتبته لواء (اعذروني مش بمزاجي) فا طبعا اتخنقت معاه وقلتله انا عاوز اكل مكنش مشكلتي الدفعه بصراحه اد ما كنت جعان اوي وكنت تقريبا مفلس ومعرفتش هاكل اه روحت مشيت وزعئت للواء وقلتله اذا كنت انت لواء فا انا رتبه :(:(:( بس انا مش عارف انا اه لحد دلوقتي (استرها معانا يارب) النتيجه بتاعت ظابط او عسكري يوم 27/9 انا خايف تكون بشره اني لبست ظابط (كنت لازم افرض و ااقوله انت مش عارف بتكلم واحد رتبته اه :)) المهم مش عارف ده تكمله للحلم التاني او الاول او حلم جديد نظرا لأني بنام وبصحى حلمت اني مع العيال في انجلترا بنشجه متش كنا في استاد يعني الي فكره ان حسام كان معانا مش فاكر حد تاني المهم بقى اقعدت اسأل حسام هي انجلترا هتنزل امتى لاقيت الواد المتشرد لسه اقعد يضرب في خالد ويقولوا طلع ال 700 فيلم مش هاسيبك وخالد يقوله مش معايا وشوفت خالد لقيت مناخيره حمراااا من كتر الضرب لحد بقى قولت لازم اشوف الواد ده قولتلوه حضرتك احنا منعرفش انت بتقول اه و حاجات انا مش فكرها راح سايب خالد وقله متزعلش مني
المهم انا حسيت ان انا في راحه الماتش عرفت هيبدأ امتى وخالد فك اسره روحت قولت يانهار ابيض انا البيت عندي هيقلق عليا لازم اتصل بيهم روحت مطلع موبيلي وحاولت اتصل طلعلي
Exception
مفهمتش عاوز اه روحت لاقيت واحد جنبي قولتله ممكن الموبيل هكلم امي عالطول ااقولها اني في انجلترا واقفل
لاقيت كريم بيقولي قوم علشان الساعه 2.5 علشان تلحق تصلي

17 comments:

Hanaa Tag el Dain

aih daa aih daa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ya ramy el dona b2eet bard w wad7 enk a7't bard shded awy w enta naym et3'ta koyess ya ramy a7snlak :D:D:D:D:D

Hossam Sadik

lool, yabni enta msh ta7'od meny tasre7 eny mwaf2 atla3 fil7elm alta3ban bta3k da :D .. lama arfa3 3alek 2adya delwa2ti w terga3 t3ayat yb2a 7elw :D

Ramy Mahrous

@Hanaa
laa dah el tby3y 7ata fel 7rr wy ana shayf 2no 7lm koys :D:D

Ramy Mahrous

@Hossam
ya 2bny 2nta lazm tb2a fr7an 2nta bt-hrg!!!
dah 7lm gamd gdn 3la fkra, gd3 hat noso?
:D

Sarah Abdul

ta5rif el gish waslt :D, lama dah kolh we lesa mad5ltsh omal lam ated5ol hi7sal eh :D:D:D rabna yostr 3alik ya boogi :P

Ramy Mahrous

@Sarah
laa ana mish 7'ayf mn el gysh bs dah by7sl t2ryb kol youm :D

Rehab Mostafa

:D:D:D rbna yshfek ya ramy ya rab :D eh el a7lam de kolaha yabny msh momken :D ana mthy2ly enak matnmsh 5ales 3lshan el moshkla msh f el 3'ata zay ma hana2 2let el moshkla feek 3 a7lam f noma wa7da :D wana a2ool soo2 el a7lam wa2ef leh el youmeen dool :D bs bsra7a el youmeen dool b2et a7lam a7lam mixed :D bs el 7md lelaaah msh bftkr mnha 7aga 5aleeeeees
:D rbna ysbrak yabny

Ahmed Mubarak
This comment has been removed by the author.
Ahmed Mubarak

ابقى اتغطى كويس يا حبيبي..معلش
:D:D:D

khaled adel

واضح ان الجزء التاني مش بعيد عن الواقع قوي يا رامي
ربنا يستر عليك

Ahmed Essawy

:D
جامد جدا كوكتيل الاحلام دا .
بس انا زعلان منك ... بقي تقول للراجل المتوحش و تتوسطله علشان يبطل ضرب في اخويا
:@
كنت سيبه يضرب لغايه مااخلص منو و ابقي بقالي اخ واحد بس انا ساعتها ممكن اتصرف فيه ...
و ابقي الاخ الوحيد و اخذ اعفاء من الجيش
:D:D:D:D

Mohamed Gamal El-Din

ana momken a7ky 3an mawkef 7a2e2e lel kaptai ramy ... makef shebh khena2a .. we kan bytklem zay el 7elm belzabt .. ragel kan hytkhane2 ma3ana we el akh ramy by2ol .. law sam7t .. etklem 3edel men fadlk .. we 7agat keda .. Lola tadkhol el ostaz gharib we el 3abd lelah kan eta7an :D:D:D
faker beta3 el perfume el madrob ya kaptain :D

Mohamed Moshrif

betfakarny bel nokta eli bet2ol mara wa7ed ra7 lel ba2al 2alo 3ayez nos kilo 7alawa 2alo leh enta fakreny motosekl 2am el dolab we2e3

Anonymous

طلعلك اكسبشن في الموبايل؟
يا حلاوه
:D

mhewedy

دي إسمها هلوسه سمعيه و بصريه و برمجيه

ها ها ها ، بهزر معك متزعلش

KhaledEssawy

ايه يارامى ده .. كل ده فى الحلم .
انا مش قادر ابطل ضحك من اللى جرى لى فى الحلم .. وبعدين هو انا كان معاى فيلم ايه ..؟ علشان يحصل فى كل ده

شمت فى الاعداء يارامى :)

Ramy Mahrous

@Rehab
laa 3lshan kda banam kteeeeeer

@Mubark
معندناش غطى

@Khaled
ويستر عليك يا حبيبي
حضرت ورق الجيش؟؟؟

@Ahmed
احمد حوش صحبك عني
احمد صحبك جنيني
لا مهو خالد هيسلينا في الجيش ياعم اما انت؟؟؟ ربنا يسهل بقى
:D

@Geme
بس ياد انت لسه فاكر يخربيت عقلك
:D

@Meshref
اه والله انا لما صحيت قولت كده

@Fady
اه ده كان مسخره ياعم انا مفهتمش اه الي بيحصل بس اتصرفت واخدت موبيل واحد ماشي

@Hoydy
يا باشا مقدرش ازعل منك اهلا ومرحبا بيك في بلوئي المتواضع ادام مش هتشتم في
Microsoft :D

@Khaled
مكنش معانا افلام بس كان باين عليك ناصب على الراجل في 700
فيلم
هو عدد الافلام المصريه اد اه اصلا؟؟