Tuesday, June 26, 2007

حبيبتي من تكون... حبيبتي من تكون

النهارده ان شاء الله هنسلم المشروع. مشروع التخرج وهنام ان شاء الله وهفضى بقى واستنى الجيش
اكيد الناس يعيني مفحوته دلوقتي الساعه حاليا 3:48 بعد منتصف الليل لا اوعى حد يفهمني صح اننا مخلصين وكده
اصل في بجز وكده وانا زهقت فابكره ان شاء الله ابقى اصلحها
وانتم عاملين اه؟
انا لوبموت تعرف هقولك مبسوط اهون عليا الموت ان اضعف
يا بخت العالم بتوع اي اس اكيد نايمين ومخلصين بقلهوم سبعين سنه ويابخت بتوع سي اس مهما برضو مش بيشتغلوا
الوضع مأسوي حاليا بجد يعني انا عاوز انا دلوقتي بس لسه مكوتش القميص هيطلع حد يسألني دلوقتي هو انت من امتي بتكوي لبسك اجاوب انا بقى عليه لا النهارده ان شاء الله يوم مختلف هنلبس ان شاء الله البدله وكده

اجدع ناس بقى بجد الي هما هيكملوا على المشروع بتعهم يعني مش اول مايسلموا المشروع يموت
مش مهم انك هاتتشغل بس خليه معاك كل اسبوع اكتب سطر ابتكر
ممكن يكون حاجه كبيره بعد كده
يا بخت بنات الدفعه معندهومش جيش
ويابحت اي اس علشان نايمين برضه
نفسي العب ماتش كوره حالا فالجو الرائع ده
الي حصل مع زيروكس في طبع الدكيومنتاشن يدل ان مهما كان عندك مصادر كويسه او امكانيات فلابد من وجود قائد علشان الشغل يمشي عدل انا نش هحكي اه الي حصل بس الي عاوز يعرف يسأل سوأل محدد وانا هجوبه بأذن الله
وعلى رأي المثل الي ملهوش كبير يشتريلو كبير
يعني اه دروس الواحد بيتعلم منها و و و و خخخخخخخخخخخخ

6 comments:

Hanaa Tag el Dain

aih el thees da ana mtl3tsh b gomla wa7da mofyda :D:D:D 2om nam ya ramy abos edak :D
hwa fee e7tmal t3'ny ll Dr. bokra :D:D:D ana momken aro7 asln low7dy :D

Mohamed Meshref

tab ma3lesh wa7da wa7da keda we min el 2wel, howa el title kan le post tanya we geh 3ala deh bel3'alat?

Ramy Mahrous

@Hanaa
aho 7'lsna el 7amdo lliah wy 3gbhom ya Hanaa, nhys b2a :D

Ramy Mahrous

@Meshref
laa bs ana 3lshan agwab 3la so2alk lazm as2lk so2aleen :D
1- t2dr tetl3 title ll post dah?
2- tl3t bee aih mn el post dah?

Rehab Mostafa

:-? tyeb ana ely hs2l el so2al el mo7dad :D
eh ely 7asal :-? :-?
walahy yabny f ayam el tsleem de belzat bt7sal shoyet mwakef laaaaaaaaa yomken ttwak3ha :D
bas brdo 3yza a3rf (tenek)

Mohamed Meshref

1- Projects' Hell
2- How bad doing a project is.