Saturday, February 04, 2012

Review: سارة

سارة

My rating: 4 of 5 stars



عجبتني القصة جداً، محستش بتزييف فيها ولا في أحدثها ممكن أكون أضايقت إن سارة طلعت مش ولابد بس ديه وجهة نظره، كان نفسي تطلع كويسه، إسلوب عباس محمود العقاد محدش يتكلم عنه كان نفسي يبقى أبسط من كده بس عشت في جو كنت برضو هعيشه لو كانت اتكتبت بلغة عامية :)
فصل لماذا هام بها دغدغ مشاعري :))



Review: من رسائل الشيخ محمد بن عبد الوهاب 1/6

Friday, February 03, 2012

Review: كيف تحافظ على صلاة الفجر

كيف تحافظ على صلاة الفجر

My rating: 5 of 5 stars



تذكرة بفضل صلاة الفجر... خدت عهد على نفسي بجد إن شاء الله هحافظ عليها